Meld je aan als kandidaat voor de gemeenteraad

17 juni 2021

Zorg jij voor een sterk en sociaal Baarn?

Op 16 maart 2022 kiest Baarn een nieuwe gemeenteraad. Als PvdA doen we mee en in oktober van dit jaar wordt onze lijst samengesteld. We nodigen inwoners die de PvdA en de gemeente Baarn een warm hart toedragen uit om zich aan te melden als raadslid.

Gelijk

We zijn op zoek naar inwoners die de gemeente nog sterker, socialer en groener willen maken. Abdou Najib: ‘We nodigen mensen die achter het sociaaldemocratisch gedachtengoed staan graag uit om contact op te nemen. Dat wil zeggen, mensen die willen opkomen voor de belangen van álle inwoners, met speciale aandacht voor mensen die door tegenslagen op achterstand staan. Als PvdA Baarn maken wij ons hard voor betaalbare woningen, gelijke kansen en een duurzame toekomst.’

Profiel

Mensen die zich herkennen in dit profiel en die belangstelling hebben voor de lokale politiek kunnen contact opnemen met Abdou Najib. Najib: ‘Inwoners kunnen zich uiterlijk op 13 september 2021 aanmelden als raadslid. We ontvangen daarbij graag een motivatiebrief en een CV.’

Kennismaken

Om kennis te maken met de lokale PvdA-politiek kunnen inwoners in juni en juli een keer meedraaien met de huidige PvdA-fractie, bestaande uit Mark Eijbaard (raadslid), Ton van der Linden en Sandra Bruijstens (steunfractieleden). Bijvoorbeeld door een fractievergadering op een maandagavond bij te wonen, of mee te luisteren bij een raadsvergadering.

Raadsleden in Baarn krijgen een onkostenvergoeding en een raadsvergoeding.

Contactgevens Abdou Najib: [email protected], 06-46231004.