Ton van der Linden beëidigd als steunfractielid

Door Sandra Bruijstens op 30 maart 2023

De fractie van de Partij van de Arbeid Baarn heeft er sinds gisteravond een nieuw steunfractielid bij: Ton van der Linden. Hoewel ‘nieuw’ in dit geval niet helemaal nieuw is. Ton nam vorig jaar afscheid, na een lange staat van dienst als raadslid en steunfractielid. De lokale politiek helemaal loslaten bleek toch makkelijker gezegd dan gedaan. Er wordt immers nog steeds te veel gefietst in de Laanstraat.

We zijn ontzettend blij dat Ton zijn kennis en ervaring weer voor de fractie gaat inzetten. En dat zijn scherpte en gevoel voor humor de komende jaren weer te horen zullen zijn in de raadszaal.

Beste Ton, welkom terug op het honk!

Sandra Bruijstens

Wie ben je? Sandra Bruijstens, in maart 2018 gestart als steunfractielid voor de PvdA Baarn en sinds de gemeenteraadsverkiezingen in 2022 ben ik raadslid en fractievoorzitter. In het dagelijks leven management assistent. Buiten kantoortijden regelmatig wandelend te vinden in de Baarnse natuurgebieden. Daar is het de laatste tijd wel veel te druk. Een betere balans

Meer over Sandra Bruijstens