Door De redactie op 14 maart 2014

Kom proeven en kennis maken!

Zaterdag 15 maart vindt in het centrum van Baarn (op de Brink en bij het gemeentehuis) de verkiezingsmarkt plaats. Inwoners die nog twijfelen over hun keuze, een vraag hebben aan een partij of graag even persoonlijk kennismaken met een kandidaat, hebben daartoe de gelegenheid. De PvdA is de hele dag aanwezig met een drankje en een hapje. Alle kandidaten zijn verspreid over de dag aanwezig, zodat inwoners in de gelegenheid zijn om met alle kandidaten kennis te maken. Kinderen kunnen  (samen met hun ouders) hun droom voor Baarn tekenen op een groot tekenvel.

Naast de aanwezigheid op de verkiezingsmarkt zijn we ook de hele dag op pad om langs de deuren te gaan. Deze laatste dagen voor de verkiezingen roepen we mensen vooral op om in ieder geval te gaan stemmen op 19 maart. Er staan 800 rozen klaar om uitgedeeld te worden dit weekend langs de deuren en op de markt!

Is er een specifieke kandidaat die u graag wilt spreken op de markt? Hieronder kunt u zien op welk tijdstip de kandidaten aanwezig zijn:

10:00 uur    Muhammet Kilic
11:00 uur    Alice Brouwer