Door De redactie op 12 november 2016

Rood Café met Diederik Samsom in Baarn

PvdA partijleider en kandidaat-lijsttrekker Diederik Samsom brengt zondagmiddag 20 november een bezoek aan Baarn. De PvdA Baarn organiseert dan een Rood Café in Brasserie De Trits. Samsom is één van de twee kandidaat-lijsttrekkers voor de Tweede Kamerverkiezingen. In het Rode Café is iedereen van harte welkom om met hem in gesprek te gaan.

Wat in ieder geval aan de orde zal komen zijn de idealen die Samsom heeft voor Nederland, zijn persoonlijke drijfveren en zijn ambities voor de nabije en verre toekomst. De aanwezigen bepalen waar het gesprek met Samsom verder over gaat en kunnen hem vragen stellen en met hem in discussie gaan.

Samsom voert campagne onder de titel #doorknokken. Op doorknokken.nl vertelt hij over zijn motivatie om opnieuw de PvdA-lijst aan te voeren. “Vier jaar hard werken levert resultaat op. De werkloosheid daalt, de armoede neemt af, de hoeveelheid duurzame energie groeit snel en meer mensen krijgen een vast contract. Nederland herstelt. Maar we zijn er nog niet. Want nog niet iedereen profiteert van het herstel. En ons ideaal van één verbonden samenleving staat onder druk. Het is nu tijd voor een nieuwe toekomstagenda voor Nederland. Waarin onderwijs weer de belangrijkste investering van de overheid wordt. Die het ideaal van een volledig duurzame samenleving waarmaakt. En waarmee we samen bouwen aan een samenleving waarin iedereen veilig is en zichzelf kan zijn, ongeacht je huidskleur, kleding, afkomst of religie. Samen met u wil ik doorknokken om deze agenda waar te maken. Er is nog zoveel te doen.”

De leden van de PvdA kiezen tussen donderdag 24 november en woensdag 7 december de lijsttrekker. Het is mogelijk om voor korte tijd lid te worden van de PvdA en mee te stemmen over de lijsttrekker. Tijdens het Rode Café kunt u zich ter plekke als lid aanmelden.

Het Rode Café vindt plaats in Brasserie De Trits (in het pand van zwembad De Trits), Goeman Borgesiuslaan 2 in Baarn. Vanaf 14.15 uur wordt u ontvangen met koffie / thee. Van 14.45 uur tot 15.45 uur vindt, onder leiding van raadslid Anne Slingerland, het gesprek met Diederik Samsom plaats, waarna afgesloten wordt met een hapje en een drankje, aangeboden door de PvdA Baarn. Wanneer u met de auto komt kunt u parkeren op het parkeerterrein aan de Geerenweg tegenover De Trits.