Door Anne Slingerland op 26 oktober 2016

Ontmoeting voor jongeren mogelijk maken

Op ons voorstel werd in  de vergadering van 26 oktober besloten om in de begroting voor 2017 budget vrij te maken om ontmoeting van jongeren te ondersteunen. In juni spraken we met jongeren’, onder meer op ‘hangplekken’. Allemaal gaven ze aan behoef te hebben aan een plek waar ze elkaar kunnen ontmoeten. Dat was voor ons de reden om samen met Groen Links, D66 en LTS Baarn dit voorstel te doen.

We vinden het belangrijk dat jongeren zich thuis voelen in Baarn, dat zij elkaar kunnen ontmoeten, zich vermaken en een sociaal netwerk hebben. Omdat een aantal jongeren duidelijk maakte ook zelf wel een bijdrage te willen leveren aan het organiseren van ontmoeting stellen wij voor dat we een budget vrij maken dat benut wordt op initiatief van de jongeren zelf.

Op 4 november aanstaande organiseren we een pizza-avond voor Baarnse jongeren om de ideeën die zij hebben samen met hen verder uit te werken. Jongeren die aan deze bijeenkomst willen deelnemen zijn van harte welkom. Wel fijn als je je even wilt aanmelden, zodat we genoeg pizza kunnen bestellen (priscilla@pvdabaarn.nl)

Anne Slingerland

Wie ben je: ik ben Baarnse omdat ik me hier thuis voel, ook al ben ik geboren in het Oosten van het land (Hardenberg). Ik werk als directeur bij Stichting Mentorschap en woon samen met mijn man Jan-Jelle en dochters Julia (11) en Kato (9). Wordt opgetogen van: een wandeling of fietstochtje door de bossen rond

Meer over Anne Slingerland