Door De redactie op 18 februari 2017

Mary Papo als eerste uitgeroepen tot Baarnse held

Mary Papo is uitgeroepen tot Baarnse held. Op zaterdag 18 februari ontving ze uit handen van PvdA-raadslid Anne Slingerland een bos bloemen en een taart. We riepen eerder deze week op facebook op om helden te nomineren en de naam van Mary werd opvallend vaak genoemd.

De reden dat Mary werd genomineerd door meerdere Baarnaars is vooral  haar niet aflatende inzet voor activiteiten in het centrum. Over haar werd onder meer gezegd: ‘Mary is de kracht achter verschillende non-profit partijen. Haar jarenlange inzet voor het centrum, de initiatiefnemer van de Playfountain, Baarnse waterpret in de Pekingtuin en iedereen die hulp nodig heeft (privé, zakelijk, verenigingen, etc) is ze altijd bereid om te helpen, haar deur staat altijd open!’

Als Baarnse PvdA-ers zetten we komende weken elke week een held in het zonnetje. Met helden bedoelen wij de echte doeners die het verschil maken. Mensen die zich, zonder daar veel ophef over te maken, inzetten voor anderen: de jeugdtrainer van de voetbalclub, die inspirerende lerares of de buurvrouw die regelmatig een pannetje soep brengt bij een oudere buurtbewoner. Wilt u een held nomineren? Dat kan per mail naar [email protected] of via facebook of twitter.

Waar ben je naar op zoek?