Door De redactie op 26 februari 2014

Langs de deuren en buitenspeelactie in het Rode Dorp

Zaterdag 1 maart gaan we langs de deuren in het Rode dorp. We vragen huis aan huis hoe de bewoners van het Rode dorp hun buurt en het dorp ervaren. Daarna is iedereen welkom om op het Mesdagplein wat te komen drinken in de PvdA-tent.

We gaan regelmatig langs de deuren om te horen welke ideeën en zorgen er leven onder inwoners. In de laatste weken voor de verkiezingen gebeurt het alle zaterdagen. Om 15.30 verzamelen we op het Mesdagplein. Kinderen (en ouders) worden dan uitgenodigd om op het Mesdagplein te komen spelen. We delen ballonnen uit en er is gelegenheid om wat te drinken.

Als PvdA vinden we het heel belangrijk dat kinderen veilig buiten kunnen spelen en daar genoeg ruimte voor hebben. Dat willen we met deze actie laten zien. Daarnaast is het een mooie gelegenheid voor buurtbewoners om elkaar en de PvdA-ers te spreken.

Het lenteachtige weer nodigt extra uit om naar buiten te gaan en we hopen dan ook veel mensen te ontmoeten op het Mesdagplein.