9 juni 2013

Doe mee aan de Paul Lemmen fietstocht en steun het jeugdsportfonds

Op 29 juni a.s. vindt in Soest de Paul Lemmen fietstocht plaats, georganiseerd door de PvdA afdeling Soest. De fietstocht vindt plaats ter nagedachtenis aan wethouder Paul Lemmen die op 28 december 2009 te vroeg en plotseling overleed.

Paul Lemmen was een fervent liefhebber van fietstochtend. Met de fietstocht wordt geld ingezameld voor het jeugdsportfonds. Paul Lemmen was één van de initiatiefnemers om dit fonds via het gemeentelijk loket in Soest aan te bieden. Het jeugdsportfonds kan de extra donatie goed gebruiken omdat vanwege de economische omstandigheden vaker een beroep gedaan wordt op het fonds.

Vooraanmelding aan de tourtocht kan per mail of telefoon bij de heer Hans Redeker, e-mailadres: [email protected] en telefoon 035 6026243 of 065 3769637. U dient bij het aanmelden naam, leeftijd, en e-mailadres van de deelnemer(s) op te geven. De donatie per deelnemer kunt u overmaken op rekeningnummer 4450712 t.n.v. PvdA Soest/Soesterberg onder vermelding van de naam of namen van de deelnemers. De afdeling Soest ontvangt uw aanmelding graag een week tevoren.

Lees meer over de fietstocht op de website van de PvdA Soest.

Waar ben je naar op zoek?