Doe mee op 4 november!

Door De redactie op 30 oktober 2021

De ambities van de PvdA zijn om Baarn duurzamer, eerlijker en fatsoenlijker te maken. De partij heeft een plan om hier na de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022 extra hard aan te werken. Op aanstaande donderdagavond 4 november is iedereen van harte uitgenodigd om over dit onderwerp mee te praten. Wat heeft Baarn wat u betreft nodig om duurzamer, eerlijker en fatsoenlijker te worden?

Vanaf 20.00 uur is iedere belangstellende welkom in de Herberg van Paulus. Het bestuur en de fractie van de PvdA vertellen eerst kort over de ambities voor de komende vier jaar. Inwoners, ondernemers en belangenorganisaties zijn daarna van harte uitgenodigd om te reageren. Het doel is een gesprek met de samenleving. De PvdA wil niet in beslotenheid, maar juist samen met de samenleving bouwen aan een plan voor een nog beter Baarn.
De PvdA wil daarbij iedere stem horen: zowel van inwoners als organisaties die mogelijkheden zien voor een duurzamer, eerlijker en fatsoenlijker Baarn.