DJ-workshop en springkussen in de Pekingtuin

Door De redactie op 5 maart 2018

Op zaterdag 10 maart bieden we voor jongeren een DJ-workshop aan in de Pekingtuin. Voor kleinere kinderen is er een springkussen. We vinden het belangrijk dat Baarnse jongeren elkaar kunnen ontmoeten en dat er voor hen genoeg te doen is. Met de gratis activiteiten op zaterdag 10 maart van 13 tot 16 uur in de Pekingtuin, geven we zelf ook het goede voorbeeld.

De DJ-workshop wordt geleid door de bekende DJ Los Carlos (Lorenzo Cheng-a-June). Je kunt van hem leren hoe je kunt mixen en draaien.

We maakten ons al eerder hard voor de jeugd. In 2016 spraken we met een groot aantal jongeren op hangplekken. De ideeën van deze jongeren werden later in twee pizza-bijeenkomsten samen met de jongeren uitgewerkt. Op initiatief van de PvdA-fractie werd vervolgens een plan voor meer ontmoetingsmogelijkheden voor jongeren door de gemeenteraad aangenomen.

Kandidaat-raadslid Priscilla Patrick: ‘Wij vinden het van groot belang dat jongeren elkaar kunnen ontmoeten en het naar hun zin hebben in Baarn. Ik heb zelf met mijn zoon ervaren hoe belangrijk dat is. De komende jaren willen we samen met de jeugd zorgen voor meer hangplekken in Baarn. Op een veilige plek, waar zij zichzelf prettig voelen, maar ook anderen geen overlast bezorgen.’

Kandidaten van de PvdA zijn op 10 maart aanwezig in de Pekingtuin om ook daar met de jeugd en anderen van gedachten te wisselen.

Iedereen is van harte welkom op 10 maart 2018 tussen 13:00 en 16:00 uur in de Pekingtuin.