Door De redactie op 2 december 2013

Baarnaars uiten tevredenheid aan keukentafel PvdA

Afgelopen zaterdag nodigde we inwoners van Baarn uit aan de rode keukentafel op de Brink. We  gingen met voorbijgangers in gesprek over Baarn.

Inwoners zijn zeer tevreden over Baarn. De rustige woonomgeving, het unieke centrum en de gezellige mensen worden als zeer positief ervaren. Wel vindt men dat er vaak nog te hard door woonwijken wordt gereden en dat stoepen breder en beter onderhouden mogen worden.

Onslokale PvdA motto: “Samen voor Baarn” spreekt veel mensen aan. Inwoners onderstrepen het belang van samenwerken met elkaar voor een leefbaar, uniek en gezellig Baarn. De politiek moet keuzes maken en samen verder werken aan Baarn. Het afgelopen donderdag vastgestelde verkiezingsprogramma “Samen voor Baarn” benadrukt deze samenwerking. Alle standpunten en het volledige verkiezingsprogramma kunt u op deze site lezen. Ook kunt u hier meer lezen over de kandidaten voor gemeenteraadsverkiezingen.

Ook tijdens het huis-aan-huis spreken met inwoners een week eerder bleek dat mensen zich zorgen maken over de verkeersveiligheid. Als Baarnse PvdA-ers willen we inventariseren wat de meest kwetsbare verkeerspunten zijn en gaan daarom op zaterdag 7 december de straat op om dit aan Baarnaars te vragen.