Door De redactie op 6 maart 2017

Marian Koudijs Baarnse held!

Marian Koudijs is zaterdag 4 maart uitgeroepen tot ‘Baarnse held’. Uit handen van het PvdA campagneteam ontving zij een mooie bos rozen en een heerlijke slagroomtaart. Zij ontving deze waardering naar aanleiding van de facebookactie van de Partij van de Arbeid.

Marian zet zich al jaren in voor de speeltuinvereniging. Of het nu voor de knutselmiddag is, de zaalverhuur of gewoon voor een andere vraag. Ze staat altijd voor je klaar Zelfs als ze op krukken loopt.
Zaterdagmiddag werd Marian met een smoesje naar de speeltuin gelokt. Daar werd zij door de PvdA, vrienden en familie verrast met deze waardering.

Als Baarnse PvdA-ers zetten we komende weken elke week een held in het zonnetje. Met helden bedoelen wij de echte doeners die het verschil maken. Mensen die zich, zonder daar veel ophef over te maken, inzetten voor anderen: de jeugdtrainer van de voetbalclub, die inspirerende lerares of de buurvrouw die regelmatig een pannetje soep brengt bij een oudere buurtbewoner. Wilt u een held nomineren? Dat kan per mail naar [email protected] of via facebook of twitter.